Ruilen en retourneren

Zijn één of meer artikelen kapot gegaan tijdens het transport door de post?
Helaas gaat de post niet altijd even voorzichtig om met de pakketten. Het servies kan echter goed tegen een stootje en wij verpakken de artikelen zeer goed. De meeste pakketten komen daarom gelukkig zonder scherven aan. Helaas kan het natuurlijk altijd een keer gebeuren dat toch een artikel kapot gaat door het transport. Wij vragen u in dat geval contact op te nemen met onze serviceafdeling via service@vilini.nl. Vermeld duidelijk uw bestelnummer en stuur svp foto’s mee van het artikel dat het transport niet heeft overleeft. Wij komen vervolgens persoonlijk langs het kapot gegane artikel om te wisselen. Meld transportschade direct bij het uitpakken van het pakket aan ons.

Het artikel valt ‘in het echt’ toch tegen?
Let erop dat de kleuren van de foto’s op uw scherm altijd iets kunnen afwijken van de werkelijke kleuren. Dit heeft te maken met de kleurinstellingen van uw scherm en daar kunnen wij helaas weinig aan doen. Lees verder goed bij de artikelen de afmetingen en vergelijk deze afmetingen met servies dat u al heeft. Hierdoor voorkomt u dat een artikel opeens toch kleiner of groter is als dat u verwacht heeft. Heeft u toch verkeerd besteld? Neem contact met ons op via service@vilini.nl en wij zoeken gezamenlijk een oplossing. Ruilen en retourneren kan tot 14 dagen na uw aankoop. De kosten voor het retourtransport zijn voor uw rekening en de artikelen moeten in de oorspronkelijke verpakking teruggestuurd worden, tenzij anders met ons overeengekomen.