Bestelinfo

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats uw producten via de zwarte knop ‘In winkelwagen’. Waneer u in het menu op ‘Winkelmand’ klikt, dan krijgt u een overzicht van de producten die u tot nu toe uitgezocht hebt. Wanneer u alle producten in uw winkelwagen hebt, klikt u in de winkelwagen op de knop ‘Doorgaan naar afrekenen’. Vul vervolgens de gegevens in zodat wij weten waar we uw nieuwe servies heen moeten sturen en selecteer uw bank om af te rekenen. Wilt u toch liever per e-mail bestellen? Stuur dan uw bestelling naar service@vilini.nl.

Kan ik mijn gedane bestelling nog aanpassen?
Wanneer u na afronding van de bestelling de bestelling nog wilt wijzigen, stuur dan een e-mail naar service@vilini.nl met het bestelnummer en de naam waarop de bestelling gedaan is.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer uw bestelling nog niet door ons verstuurd is, kunt u kosteloos annuleren. Wanneer de bestelling reeds bij de post is of al bij u afgeleverd is, dan kunt u de producten op uw kosten aan ons retour sturen. Neem voordat u producten retourneert even contact met ons op via service@vilini.nl. Nadat wij de producten ontvangen hebben, zullen wij u het bedrag terugstorten.

Hoe wijzig ik het bezorgadres van mijn bestelling?
Stuur zo snel mogelijk een mail aan service@vilini.nl met het nieuwe adres. Indien de producten ons magazijn nog niet verlaten hebben, kunnen we het adres nog aanpassen. Indien uw bestelling al bij de post ligt, kunnen we helaas niets meer aanpassen.